2009. november 3., kedd

összegzés


Ma mivel kicsit nyugisabb a légkör, úgy érzem meg tudom csinálni a tegnap ajánlott összegzést. Már jó ideje küzdök egy szituval, nem bírom nagyon feldolgozni, olyannyira, h már azzal is álmodtam. Ott simán megoldottam a dolgokat. Hihetetlen volt, mikor még helyeseltem is, h "nos, a Zsolti megmondta, h én fogom elküldeni és ezt is tettem". De sajna ez csak álmomban következett be. De nem tudom, mit agyalok rajt annyit, mert nem érzem magam hibásnak semmiben. Az illetőt hibáztatom, január (2008) elején azzal a felszólítással tette le a telefont: "majd dumcsizunk", azóta se jelentkezett, úgyhogy sztem az látszik bebizonyosodni, amit én gondoltam el.

Szóval az összegzés:
egy papírlapra fel kell írni azokat a dolgokat, amikkel ő megsértett, bántott stb. Be kell karikázni, majd azt mondani, h vegyem vissza az energiát, amit ebbe a szituációba fektettem. Levegő beszív az egyik oldalon és kifúj a másik oldalon. Majd a papírlapot el kell égetni, minden esetben. Persze, úgy is lehet, h nem írom le, de azért első nekifutásra ez még nem olyan egyszerű. Párral, házastárssal nem lehet ezt megtenni, mert akkor kiszeret belőled és elhagy. Őt max el kell engedni.
Megtettem, kíváncsian várom a fejleményeket... :)

2008.02.27. Végülis, azóta sem beszéltünk, de vhogy - egyenlőre - nem érzek semmit iránta. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése