2009. október 6., kedd

Herpesz, avagy lázhólyagocskák



Szauna után, nem vettem észre, h már kezd előbukkani ez a kis hólyagocska. Reggelre, elég rendesen elterült. Most küzdök vele. Azt tudom, h ez vmi undort kiváltó dolog. Azon filozom, h mi az, ami kiválthatta ezt.
Persze közben keresgélek a neten is, h milyen gyógynövényekkel lehetne visszatuszkolni, illetve végleg eltörölni.
Itt http://www.vitalland.hu/herpesz magáról a herpeszről lehet sokat megtudni.

Első nekifutásomra, aloes ajakírral kenegettem, szájkiszáradás ellen is, aztán gondoltam miért nem lehetne, h az aloes s.o.s sprayt és a 90%os koncentrátumot is bevessem. Persze lefekvéskor és ébredéskor 10-10 percig bioptron lámpával kék színnel lámpáztam, meg mikor időm engedi. Közben cistus és bíborkasvirág teát iszogatok. Aztán,h mikorra múlik el, azt nem tudom, de örülnék,ha minél előbb... Most borogatás van porondon - kamilla+körömvirág+cistus tea keverékéből. És igen, tudom, h az immunrendszeremet kell rendbe tenni, h ne jöhessen újra ki.

Azt hiszem, átfogó normális dolgot nem találok, így csak szemezgetek:

"...a citromfű kifejezeten jó herpeszre...ajánlom borogatásra és inni is...ezen kívül nyugtató és jó a más virusok ellen is"
"Én ajánlom még a teafaolajat. Nem túl olcsó, de nagyon sokáig elég, és sokmindenre alkalmazható. Én úgy szoktam kombinálni, hogy először citromfű-filterrel borogatom, aztán lekenem az olajjal, végül Zovirax. Ha időben elkapom, fagyasztom is jégkockával, akkor nem lesz nagyobb. Épp nemrég olvastam, hogy nagyon sűrű citromfű-teát (akár füvestől) le lehet fagyasztani, és azzal kezelni, szerintem jó ötlet, bár még nem próbáltam....
Jajj, és azt még elfelejtettem, pedig jól bevált, ha a hólyagok már lelohadtak, és csak a csúnya seb van, nagyon jó mézzel kenegetni! Ugyais a méz szintén tartalmaz antibaktriális összetevőket, és igen jól hidratálja és hámosítja a bőrt. De ez a módszer különben mindenféle kis felületű, már varrosodott sebre-horzsolásra jó."
"...folyadékkal a herpeszt kend :-)))) érzékeny a vírus a vízre!"

"Lázhólyagocskáknál (herpesz) segít a citromfűolaj, a levendulaolaj vagy a körömvirág-tinktúra bőrre kenése."
"Richtofit herpeszkenőcs DM, Rossmann, gyógyszertár, gyógynövénybolt - bár ez 2005-ös adat, kérdés, van-e még ilyen kenőcs... :)))"
"Carmex balzsamot. Kozemtikus boltban vettem. . Lehűti, nyugtatja, nem engedi nyagyra nőni, ha már kijött. Ha meg időben kapom el-és nem sunyi módon éjszaka jön ki, akkor a balzsam nem is engedi hogy kijöjjön a számon."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése