2009. október 6., kedd

Talán még aktuális


Bolyongtam a nőklapja szakértői oldalon, de igazándiból kerestem is ezt a bejegyzést. Ha esetleg nem jönne össze az utolsó hétvége, akkor egy B tervet gondoltam. Bár még nem beszéltem a hölggyel, de ami késik nem múlik. Ja, ez amúgy tavaly júniusi bejegyzés, úgyhogy ne zavarjon meg senkit a hársfa virágzása. :)

"Éltessen az italod.........

Szedd a saját gyógynövényed egy csokorba össze....

Szedd magad mozgalom keretein belül, szakértő gyógynövénybegyűjtő vezetésével gyógyfű szedő hétvégeken vehetsz részt, akár a családoddal együtt, az Őrségben. Ezen belül "Oriszentpéteren a sziklakert Vendégház szervezésében.Harapnivalóan friss levegő, I. osztályú kétágyas szobák, szíves vendégfogadás, és számtalan valóban bio, vegyszermentes gyógynövényt szedhetsz magadnak annyit, amennyit csak akarsz!A szakért"ok elmagyarázzák neked, hogy melyik mire való, és mit lehet belőle készíteni.Nemsokára a hársfa virágzik, virága mindenféle hurutos, megfázásos betegségre jó. Izesíteni nem szükséges, hiszen teája édes.Ezen kivűl szedhetsz magadnak különleges gombákat, virágokat,magyar orchideát, és eltölthetsz egy igazán egyedi, kellemes hétvégét.A szállás ára, a gyógynövénytúrával, teákkal, és eredeti bio bodzaszörppel együtt 2.700.-Ft/fő/ nap.Igazán megéri.Én már kipróbáltam!!Neked szívemből ajánlom.Ha érdekel, keresd Körmendi Piroskát,telefonszáma:06-94-428-828Egészségedre!"

Nincs B terv, megyünk az Őrségbe, mind a 4en! bár lehet, ha ők fürdőznek, én gyűjtögetek. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése